Ben logo

Ben reviews en ervaringen

Bezoek de website
Ben reviews en ervaringen
Beoordelen Bezoek de website Schrijf een beoordeling
8
Ben logo
Website
ben.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Ervaringen met Ben

Op deze website vind je zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten van Ben. Of je nu zelf klant bent geweest en jouw ervaringen wilt delen, of je bent op zoek naar feedback van anderen voordat je een beslissing maakt, hier kun je een review of beoordeling achterlaten. Jouw bijdrage kan helpen bij de keuze van potentiële klanten die op zoek zijn naar een betrouwbare mobiele provider.

Wie is Ben?

Met de voortdurende groei van de mobiele telefoonmarkt en de toename van mobiel internet, zijn er tal van aanbieders opgekomen die mobiele telecommunicatiediensten bieden. Ben onderscheidt zich door het leveren van deze diensten tegen aantrekkelijke en competitieve tarieven. Voor het gemak van klanten, biedt Ben de mogelijkheid om gewenste abonnementen direct online te kiezen en af te sluiten. Voor wie persoonlijk advies verkiest, zijn er diverse winkels beschikbaar die gespecialiseerd zijn in telefoonabonnementen.

Wat biedt Ben aan?

Bij Ben kun je kiezen uit abonnementen die passen bij jouw behoeften. Naast sim-only abonnementen, kun je ook kiezen voor abonnementen met telefoon. Voor diegenen die liever niet vastzitten aan een langdurig contract, biedt Ben ook prepaidkaarten aan. Het is belangrijk eerst te overwegen wat je nodig hebt voordat je een abonnement afsluit om zo te voorkomen dat je vastzit aan iets dat uiteindelijk niet bij je past, vooral als daar ook nog hoge maandkosten aan verbonden zijn. Bekijk de aangeboden abonnementen dus zorgvuldig.

Feedback en Service van Ben

Heb je een product gekocht of een abonnement afgesloten bij Ben en wil je jouw ervaringen delen? Deze website biedt de mogelijkheid om jouw mening via een review of beoordeling te geven. Door jouw feedback te delen, kun je anderen assisteren in hun zoektocht naar een betrouwbare mobiele provider.

Reviews over Ben
Gerelateerde bedrijven
Simyo logo
Simyo
30 beoordelingen
6,6
Simpel logo
Simpel
23 beoordelingen
6,5
Lebara logo
Lebara
33 beoordelingen
5,1
7,8
82% zou opnieuw kopen
203 beoordelingen
Dramatische organisatie

Een absoluut niet klantgerichte, teleurstellende organisatie. Bij het aanvragen van verlenging met een nieuwe telefoon, krijg je geen verlenging maar een extra abonnement. Contact zoeken is een zoektocht, en na eindelijk iemand te spreken, blijven de problemen zich opstapelen. Uiteindelijk werd mij zelfs aangeraden om maar naar een andere provider te gaan. Het begrijpen van hun processen lijkt een universitaire studie te vereisen. Een frustrerende ervaring.

Geplaatst op: 21-02-2022
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Sander R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
WAARDELOZE ONBEREIKBARE KLANTENSERVICE

Volledig WAARDELOOS! Het is onmogelijk om contact op te nemen om je abonnement op te zeggen. Wat een klantonvriendelijkheid!

Geplaatst op: 10-03-2022
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Joran V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Waarschuwing: vermijd BEN

In november 2019 heb ik telefonisch mijn abonnement bij BEN opgezegd. Desondanks blijven ze beweren dat dit niet gebeurd is en sturen ze onterecht facturen. Het onvermogen om het opzeggesprek terug te luisteren en de weigering om deze fout te erkennen toont een gebrek aan klantvriendelijkheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Mijn advies: sluit geen abonnement af bij BEN. Hun omgang met klanten heeft ertoe geleid dat ik en velen in mijn omgeving zijn overgestapt naar een andere provider.

Geplaatst op: 26-03-2020
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Shania Ş.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Overstap naar nieuw abonnement liep volledig mis

Op 11 februari probeerde ik een nieuw abonnement voor mijn vrouw af te sluiten bij Ben, maar door een fout werd haar nummer aan mijn abonnement toegevoegd en het mijne verdween. Dit was bijzonder onhandig tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis. Na veel moeite en telefoontjes ontving ik eindelijk een nieuwe simkaart, maar het corrigeren van de nummers gebeurt pas later. We staan weer voor een weekend zonder mobiele bereikbaarheid, wat betekent dat ik niet kan inloggen op accounts die een sms-code vereisen. Ik maak me zorgen of het koppelen van de juiste nummers aan de juiste simkaarten uiteindelijk wel succesvol zal verlopen, ondanks de inspanningen van een medewerker van het Ben callcenter. Het lijkt erop dat Ben geen snelle oplossing heeft voor dergelijke problemen.

Geplaatst op: 22-02-2019
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Noud D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Blij met Ben

Sinds een maand gebruik ik Ben en de ervaring is louter positief. Alles is helder en duidelijk afgehandeld. Vragen worden snel via Facebook chat beantwoord. Profiteerde van de promoties in juni/juli en het maandelijks opzegbare abonnement biedt veel flexibiliteit. De automatische MB-pauze voorkomt verrassingen in kosten, en zowel het verbruik overzicht als de ontvangst zijn uitstekend. Dus bij twijfel, zeker een poging wagen!

Geplaatst op: 02-08-2018
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Fenna B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Blij met Ben

Al enige jaren klant bij Ben en mijn ervaring is veel positiever dan bij mijn vorige provider, T-Mobile. De service van Ben bij telefonische hulp is uitmuntend en de facturen zijn steeds helder en correct.

Geplaatst op: 03-06-2018
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Lieke S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Jaren klant

Ik ben al vele jaren een tevreden klant en maak nog steeds gebruik van prachtige aanbiedingen.

Geplaatst op: 10-10-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Melissa L.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Simonly blijft goedkoop

De negatieve reacties hier snap ik echt niet! Al jaren klant bij Ben en nooit problemen ondervonden. Ze hebben continu de beste Simonly aanbiedingen die onverslaanbaar zijn. Ben moet vooral zo doorgaan!

Geplaatst op: 18-09-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Suzanne H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Uistekend afgehandeld

De uitvoering van de bestellingen was uitmuntend. Er waren geen enkele klachten.

Geplaatst op: 25-04-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Lars D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Ervaring

Erg tevreden met de snelle levering en de aantrekkelijke prijsstelling.

Geplaatst op: 26-04-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Lizzy B.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Opnieuw kopen? Ja
Teleurgesteld

Ik zit met de vraag wanneer mijn contract van start gaat. Binnenkort zit ik zonder en zou graag geïnformeerd worden.

Geplaatst op: 27-04-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Dani V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Soepele overstap met kleine kanttekening

Ik had graag wat meer keuzevrijheid gezien bij het samenstellen van de pakketten. Afgezien daarvan verliep de overstap probleemloos en naar tevredenheid. Het zou echter handiger zijn om ook een exacte afschrijvingsdatum te ontvangen, zodat je je financiën dienovereenkomstig kunt plannen.

Geplaatst op: 12-04-2017
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Femke H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Geleverde SIM kaart defect.

Voor mijn zoon had ik een SIM only abonnement afgesloten, maar de simkaart leek defect. Geen van onze telefoons herkende de kaart, terwijl andere simkaarten wel werkten. Inmiddels is er een nieuwe kaart geleverd die wel functioneert. Het is teleurstellend dat de eerste kaart niet functioneerde. Niettemin, de service van BEN vind ik verder goed. Wel merk ik dat de prijzen voor telefonie zijn gestegen, wat ik jammer vind.

Geplaatst op: 05-04-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Roy D.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Opnieuw kopen? Ja
Een tegenvaller bij Ben

In december heb ik een abonnement genomen bij Ben, ervan uitgaande dat het de volgende maand zou starten. Maar dat gebeurde niet zoals verwacht...

Het abonnement is pas na 3,5 maanden en vier telefoontjes naar de klantenservice eindelijk geactiveerd. Elke keer werd beloofd dat het opgelost zou worden.

Ik verwacht van een klantenservice dat ze problemen aanpakken, vooral wanneer deze van de standaard procedure afwijken. Het lijkt erop dat problemen omtrent nummerbehoud niet efficiënt worden gesignaleerd of opgelost.

Wat ik betreur is:
- dat ik meerdere keren contact op moest nemen,
- dat ik niet op de hoogte werd gehouden over mijn probleem (ik ontving alleen standaard e-mails over mijn bestelling),
- en dat ik geen compensatie heb ontvangen voor de ongemakken.

Desondanks ben ik tevreden over het abonnement zelf, dat biedt wat beloofd wordt.

Geplaatst op: 05-04-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Jet B.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Opnieuw kopen? Ja
Nummerbehoud met veel moeite

Over de levering en bereikbaarheid van de klantenservice heb ik niets te klagen, dat verliep bijna vlekkeloos. Echter, het nummerbehoud aanvragen bij zowel BEN als mijn oude provider was een heel gedoe. Ik moest er constant zelf achteraan bellen, wat ik erg vervelend vond. Het is me niet duidelijk wie de schuldige is, maar deze ervaring doet mijn algehele tevredenheid dalen van goed naar matig.

Geplaatst op: 05-04-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Sem B.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Opnieuw kopen? Ja
Mevr.

De levering en installatie gingen vlot en zonder problemen.

Geplaatst op: 30-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Tobias O.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Uitstekend

De overstap verliep zo vlekkeloos dat ik er haast niets van gemerkt heb... Echt super!

Geplaatst op: 29-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Megan H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Oordeel service

Samengevat in één woord: uitstekend.

Geplaatst op: 29-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Charlotte K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Na annuleren abonnement, toch mail dat simkaart actief is!

Na het afsluiten van een abonnement bij Ben heb ik besloten dit te annuleren, wat ik ook binnen de opzegtermijn gedaan heb. Dit alles is telefonisch besproken. Desondanks ontving ik binnen twee weken toch een simkaart. Na een telefoontje werd mij verteld de simkaart weg te gooien, wat ik ook gedaan heb, en ik ontving een bevestiging over de annulering. Nu blijf ik echter e-mails ontvangen dat het nummer, dat ik zogenaamd niet zou hebben, actief is. Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat ik niet gebruik. Ik ben ontzettend boos en ervaar dit als zeer slechte service. Ik vraag me af hoe Ben dit denkt op te lossen.

Geplaatst op: 22-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Zara E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Mevrouw

De ontvangstkwaliteit is zeer slecht, ik kan nauwelijks iets ontvangen. Vergeleken met wat beloofd werd, is de daadwerkelijke dekking minimaal. Daarnaast heb ik niet het nummer gekregen dat mij was beloofd door een medewerkersfout. Al vijf dagen kan ik enkel thuis via Wi-Fi op internet, buitenshuis werkt niets. Zowel ik als mijn man hebben een Samsung J3, maar waar bij hem in de instellingen netwerkoperators worden weergegeven, is dit bij mij leeg. Ik ben zeer teleurgesteld en boos omdat de beloofde goede ontvangst niet wordt waargemaakt en de kennis van de callcentermedewerkers ondermaats is. Nu moet ik wachten op een nieuwe simkaart, maar excuses en extra telefoonkosten bieden geen oplossing. Als de nieuwe simkaart geen verbetering biedt, zal ik mijn contract ontbinden. Er wordt van alles beloofd, maar er wordt niets waargemaakt.

Geplaatst op: 22-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Roan V.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Opnieuw kopen? Nee
Abonnement

Ik ben erg tevreden, alles werd heel snel geregeld en de service was uitstekend. Groetjes, Patries

Geplaatst op: 08-03-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Colin K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Mvr

Heel correcte en snelle service bij het afhandelen

Geplaatst op: 08-03-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Ties R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Ben is de beste

Zeer content met Ben, snap niet dat ik niet eerder voor een abonnement bij Ben gekozen heb!

Geplaatst op: 26-02-2017
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Liz K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Regelmatig langzaam en een keer uitval

De netwerkprestaties voldoen niet altijd aan de 4g-standaard, zelfs niet in de Randstad. Zo viel mijn navigatie onderweg uit. Dit vind ik onacceptabel en overweeg daarom over te stappen op een provider met een betrouwbaarder netwerk, ook al kost dat iets meer.

Geplaatst op: 22-02-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Berend G.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Opnieuw kopen? Ja
Ben ervaring

De ervaring was prima, ondanks mijn teleurstelling dat een andere persoon de telefoon niet kon opnemen. Voor de rest was alles in orde.

Geplaatst op: 22-02-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Mees R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Dhr.

Hallo. Mijn abonnement bij jullie heb ik via Belsimpel afgesloten tegen een aantrekkelijke prijs en met nummerbehoud. Eenmaal mijn nieuwe telefoon met jullie simkaart in gebruik genomen, wachtte ik op de dag dat mijn eigen nummer zou worden overgezet. Helaas kon ik op de beloofde dag geen verbinding maken met het BEN netwerk, evenmin de dagen erna, inclusief een weekend. Ik stond op het punt om contact op te nemen, toen ik bedacht dat het misschien zou helpen om mijn telefoon te herstarten. En dat was de oplossing! Desondanks was ik bijna een week niet in staat om van mijn nieuwe BEN abonnement gebruik te maken. Misschien is het een goed idee om deze tip op te nemen in jullie instructies, want waarschijnlijk ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt. Voor de rest ben ik erg tevreden tot nu toe en werd ik uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling door middel van duidelijke en vriendelijke e-mails.

Geplaatst op: 15-02-2017
Laatst bewerkt op: 12-07-2024
Geschreven door: Joeri S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Slecht

Tot op heden heb ik mijn SIM kaart nog niet mogen ontvangen.

Geplaatst op: 22-03-2017
Laatst bewerkt op: 09-07-2024
Geschreven door: Jayda A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Bereik

De levering van mijn nieuwe abonnement ging razendsnel en de overstap naar BEN verliep zonder problemen. Vervolgens had ik een week lang geen internetverbinding, wat natuurlijk erg vervelend was. Toch reageerde de klantenservice binnen twee dagen op mijn klacht met enkele tips. Helaas losten deze tips het probleem niet meteen op, maar na een week had ik eindelijk weer internet. Door deze ervaring vind ik de kwaliteit momenteel matig, maar wellicht verandert dit nog als ik zie dat mijn internetverbinding stabiel blijft. Daarom wil ik eerst afwachten of het probleem definitief is opgelost, voordat ik echt tevreden kan zijn over de algehele kwaliteit.

Geplaatst op: 15-02-2017
Laatst bewerkt op: 11-07-2024
Geschreven door: Menno M.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Opnieuw kopen? Ja
Tevreden

Ik ben uitermate tevreden over zowel de levering als het bereik van Ben. Alles voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Geplaatst op: 15-02-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Willem B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Bestelling

Ik wil mijn complimenten uitspreken over hoe snel mijn sim only geleverd werd. Alles verliep soepel en ik kon meteen gebruikmaken van mijn nieuwe abonnement.

Geplaatst op: 15-02-2017
Laatst bewerkt op: 10-07-2024
Geschreven door: Sem B.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Opnieuw kopen? Ja

Schrijf een beoordeling over Ben
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Simyo logo
Simyo
30 beoordelingen
6,6
Simpel logo
Simpel
23 beoordelingen
6,5
Lebara logo
Lebara
33 beoordelingen
5,1

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Ben een betrouwbare partij om zaken mee te doen?

Er zijn 203 beoordelingen geplaatst over Ben. Hun gemiddelde score is 7,8 waar 82% van de klanten heeft aangegeven dat ze opnieuw bij Ben zouden bestellen.

In welke sectoren is Ben actief?

Ben is actief in de telecom industrie en specifiek in sectoren zoals simonly en telefonie.

Ik heb de beoordelingen van Ben goed gelezen. Wat nu?

Heeft u de beoordelingen van Ben gelezen en bent u ervan overtuigd dat dit een betrouwbaar bedrijf is om zaken mee te doen? Ga dan naar de website en plaats uw bestelling! Als u nog steeds niet zeker weet of Ben geschikt is voor u, kijk dan op webwinkelwijzer.nl en vind een bedrijf dat beter bij uw behoeften past. Hebben de beoordelingen van Ben u een positieve indruk gegeven? We verzamelen beoordelingen van alle grote bedrijven wereldwijd.

Alle subcategorieën van deze categorie